ویرتیوب Uncategorized جاده های قسمت شمالی استان ذبح نمی شوند / متوقف ساختن روشنایی جاده ها به دلیل هزینه های بالا / سرعت غیر مجاز باعث 30 درصد تصادفات می شود

جاده های قسمت شمالی استان ذبح نمی شوند / متوقف ساختن روشنایی جاده ها به دلیل هزینه های بالا / سرعت غیر مجاز باعث 30 درصد تصادفات می شود



[ad_1]

جاده های قسمت شمالی استان ذبح نمی شوند / متوقف ساختن روشنایی جاده ها به دلیل هزینه های زیاد / سرعت غیر مجاز باعث 30 درصد تصادفات می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: من این ادبیات را که راه های شمال استان است نمی پذیرم ، بنابراین سوالات کارشناسی و اعتراضات آنها قبل از هر چیز باید مطرح شود.


محبوب حیدری در جریان بازدید از مراحل ساخت جاده در قطعه دوم پیست اردبیل-سرچم ، در مصاحبه با ایلنا گفت: با توجه به اینکه 135 کیلومتر از این محور به پیمانکار واگذار شده است ، بقیه 43 کیلومتر ، مطالعات تکمیلی در حال انجام است. است.

وی افزود: بر اجرای دقیق بر اساس مشخصات فنی و تلاش پیمانکاران برای تکمیل به موقع پروژه تاکید شده است. بنابراین ، با توجه به اهمیت احداث باند دوم در این محور ، مسیر ساخت این باند از داخل روستای آراللو و همچنین تا روستای بودالالو تا پایان امسال ادامه دارد. “تکمیل شده و آماده کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: زیرساخت ها و ساختمانهای فنی قسمتهایی از مسیر در مقاطع 3 ، 4 و 5 در شرایط مطلوب جوی سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حیدری در خصوص راه های مناطق شمالی استان گفت: در حال حاضر راه های استان در حال ساماندهی به ویژه در مناطق شمالی استان است و امیدواریم اقدامات اساسی برای توسعه راه های استان در داخل انجام دهیم. یک منطقه خاص دوره زمانی.”

مدیرکل راه و شهرسازی استان سرعت غیرمجاز را از عوامل مهم تصادفات جاده ای در مناطق شمالی استان برشمرد و گفت: طبق گزارشات و مطالعات انجام شده حدود 30 درصد تصادفات در این محورها ناشی از سرعت غیرمجاز است. “

مدیرکل راه و شهرسازی استان عدم وجود روشنایی معابر در مناطق شمالی استان را از دیگر عوامل تصادفات عنوان کرد و گفت: متاسفانه به دلیل هزینه های زیاد ، توسعه سیستم های روشنایی راه ها متوقف شده است. “

یکی از اعضای اداره استان به اقدامات راه و شهرسازی برای توسعه راه ها در شمال استان اشاره کرد و گفت: حضور پلیس ، نصب دوربین های سرعت و اصلاح منحنی و رفع نقاط حساس در تصادفات از جمله موارد است. که می تواند در کاهش تصادفات مثر باشد.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرهای غیر فنی و غیر تخصصی در مورد محور حادثه خیز پارس آباد-مشگین شهر ، گفت: من این ادبیات را که محور ذبح است نمی پذیرم و بیش از همه بحث ها و اعتراضات تخصصی باید به رفع نواقص بیایید اقدامی انجام دهیم.

حیدری معتقد است جاده های منطقه شمالی استان از نظر مشخصات هندسی و فنی عاری از مشکل است و گفت: این محور از نظر مشخصات فنی در مقایسه با جاده های کشور از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

انتهای پیام /

[ad_2]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.